Is het echt de oudste dochter?
Om succesvol te zijn als ouderenzorginstelling is het belangrijk om te weten hoe de keuzeprocessen van ouderen verlopen. Wie maakt de keuze? Wat vinden senioren belangrijk? Hoe gaan zorginstellingen om met de wensen van senioren?
Vanwege het succes van het eerste symposium op 24 maart j.l. organiseren Woonz.nl, het lectoraat Marketing van de Hanzehogeschool en ZorgfocuZ op 14 juni een nieuw symposium over keuzeprocessen in de ouderenzorg. Verschillende sprekers zullen ingaan op de keuzeprocessen in de ouderenzorg. Onder andere de keuzeprocessen in het zoeken naar een nieuwe woning zullen aan bod komen. Tijdens het symposium zal er veel ruimte zijn voor discussie en vragen.
Programma
- 14.30 – 15.00 : Inloop met koffie en thee
- 15.00 – 15.15 : Opening symposium door dagvoorzitter Karel Jan Alsem, Lector Zorgmarketing Hanzehogeschool Groningen
- 15.15 – 16.15 : Een senior en het kiezen van een woning door Mirjam Doorewaard, medeoprichter Woonz.nl. Robbert Klein Koerkamp van ZorgfocuZ vertelt aansluitend over hoe de data van Woonz.nl zorgmarketeers kunnen helpen in hun marketingbeleid
- 16.15 – 16.45 : Keuzeprocessen van ouderen toegelicht op basis van de onderzoekresultaten van De Hanzehogeschool
- 16.45 – 17.00: Afsluiting door de dagvoorzitter
- 17.00 – 18.00: Napraten onder het genot van een borrel
Voor wie?
Marketeers, bestuurders en vastgoedmensen uit de zorgsector. Andere geïnteresseerden zijn natuurlijk ook van harte welkom!
Kosten
De toegang is gratis, mits u bent aangemeld. Aanmelden kan tot 3 dagen van tevoren.
Datum
Dinsdag 14 juni 2016
Tijd
14.30 uur inloop
15.00 tot 18.00 uur symposium
Locatie
Woonzorgcentrum Fermate
Händellaan 315
8031 EM Zwolle
[iphorm id=”13″ name=”Aanmelden symposium keuzeprocessen”]