Inspiratiesessie zorgmarketing door Robbert Klein Koerkamp
20 november 2013
Op dinsdag 19 november 2013 verzorgde drs. Robbert Klein Koerkamp van ZorgfocuZ een interactieve workshop voor het PR-netwerk van ZorgpleinNoord. Dit netwerk heeft ZorgpleinNoord opgezet voor zorg- en welzijnsorganisaties in Noord-Nederland om communicatie- en marketingmedewerkers van Noorderlijke zorginstellingen te helpen en te ondersteunen bij hun werk om zo het imago van (werken in) zorg en welzijn te verbeteren.
Robbert (marktonderzoeker en marketingadviseur bij ZorgfocuZ) legde tijdens een middag durende, interactieve workshop aan een groep van 25 communicatieprofessionals uit hoe door middel van strategische marketing aan een sterk merk kan worden gebouwd.
Recent nieuws

De veranderende rol van rekenkamer onderzoek in een complexer lokaal bestuur
14 mei 2025

Digivaardig in de zorg: investeren in vaardigheden loont
5 mei 2025

Nr. 1 onderzoeksbureau voor Zorg en Welzijn
24 april 2025

Betalingsproblemen nemen toe: tijd voor goed onderzoek naar schuldhulpverlening
17 april 2025