GGD Hart voor Brabant deelt resultaten imago-onderzoek op creatieve manier

6 december 2022
Imago-onderzoek GGD

In het najaar van 2022 voerden wij voor GGD Hart voor Brabant (link) een bekendheids- en imago-onderzoek uit onder verschillende doelgroepen. In de voorbeeldcase die we hierover schreven leest u meer over de opzet en de uitvoering van dit onderzoek, maar ook tot welke resultaten het leidde.

We rondden het imago-onderzoek in november af, wat voor de marketing-/communicatieafdeling van GGD Hart voor Brabant een mooie aanleiding was om in te springen op de actualiteit van de sinterklaasperiode. En dus ontvingen alle medewerkers van de organisatie een chocoladereep. Niet in hun schoen, maar Sint en Piet gebruikten in dit geval de brievenbus. Om de reep zat een mooie verpakking, namelijk een korte samenvatting van de resultaten van het imago-onderzoek. Een zeer originele manier van de organisatie om de (zeer positieve) onderzoeksresultaten van het imago-onderzoek te delen met collega’s!

Wilt u meer weten over imago-onderzoek, onze aanpak of wilt u direct een offerte aanvragen? Neem gerust contact op met onze collega Robbert Klein Koerkamp en laat u overtuigen van onze meerwaarde. U kunt ons ook bereiken via ons contactformulier of u kunt met ons onderzoeksbureau bellen op 050 82 00 461 (locatie Groningen) of 030 – 20 74 269 (locatie Utrecht).

Delen via: