Uw goed opgeleide hulpverleners bieden kwalitatief goede behandelingen. Er is al vraag naar het zorgaanbod van uw organisatie, maar toch heeft u het gevoel dat er meer in zit. Met het marktonderzoek van ZorgfocuZ brengt u in kaart waar kansen liggen om meer cliënten te binden.

De cliënt komt steeds centraler te staan in de zorg. Zij kunnen kiezen bij welke zorgorganisatie ze geholpen willen worden. Voor u is het daarom belangrijk te weten waarop zij die keuze baseren en hoe u zich onderscheidt van de concurrentie. Het marktonderzoek geeft inzicht in uw cliënt, de zorgmarkt, de concurrentie en de externe ontwikkelingen die op uw organisatie afkomen. Als u weet wat er speelt kunt u daar op inspelen en kansen benutten.

Waarom een marktonderzoek door ZorgfocuZ?

  • Bewezen succesvolle aanpakken en cases zorgmarketingvragen
  • Ervaring in diverse zorgsectoren (oa. ziekenhuizen, VVT, GGZ) in heel Nederland
  • Marketingstrategisch advies: doelgroepkeuze en merkpositionering
  • Marketingtactisch advies: product, prijs, plaats, promotie, personeel
  • Focus op concrete acties

 

De onderzoekers van ZorgfocuZ hebben de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan met marktonderzoeken voor verschillende zorgorganisaties. Op basis van marktonderzoek geven wij concretemarketingadviezen. Op deze wijze voorzien wij u van kennis en helpen deze te vertalen naar concrete acties. Uw investering loont, want wij begrijpen dat u rendement wilt van uw investering in onderzoek en advies.

Vraag direct een offerte aan


Uw contactpersoon

Drs. Robbert Klein Koerkamp

(050) 82 00 461
r.klein.koerkamp@zorgfocuz.nl


Voorbeeldcases




Overige zorgsectoren

Bekijk de voorbeeldcase


Klant over ZorgfocuZ