Er is al vraag naar het zorgaanbod van uw organisatie, maar toch heeft u het gevoel dat er meer in zit. Maar waar liggen de voornaamste kansen? Of zijn er vooral bedreigingen die op de loer liggen? Marktonderzoekbureau ZorgfocuZ is een marktonderzoeksbureau zorg en welzijnssector.

De cliënt komt steeds centraler te staan in de zorg. Zij kunnen kiezen bij welke zorgorganisatie ze geholpen willen worden. Voor u is het daarom belangrijk te weten waarop zij die keuze baseren en hoe u zich onderscheidt van de concurrentie. Een marktonderzoek geeft inzicht in uw cliënt, de zorgmarkt, de concurrentie en de externe ontwikkelingen die op uw organisatie afkomen. Als u weet wat er speelt kunt u daar op inspelen en kansen benutten.

Marktonderzoek in de zorg?

  • Bewezen succesvolle aanpakken en cases zorgmarketingvragen, onder andere beschreven in ons boek ‘Zorg met liefde en lef
  • Concrete ervaring met marktonderzoek in diverse zorgsectoren (oa. ziekenhuizen, VVT, GGZ) in heel Nederland
  • Volop best practices: wat werkt wel en wat werkt niet?
  • Marketingstrategisch advies: doelgroepkeuze en merkpositionering
  • Marketingtactisch advies: product, prijs, plaats, promotie, personeel
  • Focus op concrete acties

 

De marktonderzoekers van ZorgfocuZ hebben de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan met marktonderzoek voor verschillende zorgorganisaties. Op basis van marktonderzoek geven wij concrete marketingadviezen. Op deze wijze voorzien wij u van kennis en helpen deze te vertalen naar concrete acties. Uw investering loont, want wij begrijpen dat u rendement wilt van uw investering in onderzoek en advies.

Vraag direct een offerte aan


Uw contactpersoon

Drs. Robbert Klein Koerkamp

(050) 82 00 461
r.klein.koerkamp@zorgfocuz.nl


Voorbeeldcases


Ouderenzorg / Thuiszorg (VVT)

Bekijk de voorbeeldcase


Gehandicaptenzorg

Bekijk de voorbeeldcase



Klant over ZorgfocuZ