Online dashboard

Vanuit ZorgfocuZ bieden wij onze klanten de mogelijkheid om onderzoeksresultaten te laten rapporteren in ons online dashboard. Ons dashboard maakt onderdeel uit van een klantenportaal. Ons klantportaal is de centrale plek voor onze klanten waarin alle relevante informatie met betrekking tot een onderzoek beschikbaar is.

Functionaliteiten

Het klantenportaal in zijn totaliteit voorziet in:

  • Uitwisselen bestanden via een beveiligde portaal
  • Verzenden van vragenlijsten
  • Invullen vragenlijsten
  • Inzien online rapportages (dashboard)
  • Downloaden rapportages en resultaten

Ons klantenportaal is volledig in eigen beheer en gehost in Nederland en voldoet aan de ISO 27001/NEN 7510 normeringen. Onze klanten waarderen het gebruik van ons klantenportaal met een 8,6 waarbij kwalificatie ‘gebruiksvriendelijk’ de meest genoemde is.

Referenties

Het klantenportaal en ons dashboard worden door verschillende klanten van ons gebruikt, bijvoorbeeld:

    • Voor meer dan 75 Nederlandse gemeenten zijn wij verantwoordelijk voor de uitvoering van de cliëntervaringsonderzoeken Wmo en Jeugdwet (en andere maatwerk doelgroepen) waarbij wij een continue meting toepassen. Op meerdere momenten per jaar wordt een meting uitgevoerd; de tussentijdse resultaten rapporteren wij in ons dashboard.
    • Voor diverse ziekenhuizen en zorginstellingen hebben wij een koppeling gerealiseerd tussen ons klantenportaal en de systemen van deze instellingen. De instellingen verzorgen zelf de verzendingen van vragenlijsten (hetzij handmatig, hetzij via de EPD’s) waarna de resultaten van deze onderzoeken real time worden gerapporteerd in ons dashboard.

Bent u ook geïnteresseerd en wilt u een demo inzien van ons klantenportaal? Dat kan, neem dan contact met ons op via ons contactformulier of u kunt ons bellen op 050 82 00 461

Automatisch meten

Door middel van een API koppeling kan ons klantenportaal gekoppeld worden aan externe systemen. Dit maakt het mogelijk om metingen te automatiseren wanneer uw systeem met ons klantenportaal is gekoppeld is. Om de meting mogelijk te maken wordt een protocol uitgewerkt waarin we onder meer vastleggen wie, wanneer welke vragenlijst toegestuurd krijgt. Denk hierbij aan nieuwe cliënten of cliënten die een bepaald zorgtraject hebben afgerond. Deze cliënten ontvangen dan per email een uitnodiging op vooraf afgesproken momenten.

Grafieken

De resultaten van een onderzoek kunnen worden weergegeven d.m.v. diverse grafieken, teksten en tabellen. De resultaten kunnen real-time worden getoond. In onderstaande afbeelding worden enkele voorbeeldgrafieken getoond.

Filters

Het is mogelijk  om resultaten te filteren op basis van datum, gegeven antwoorden of gekoppelde achtergrondvariabelen. Meerdere filters zijn tegelijkertijd toe te passen om zo de gewenste doorsnede van een dataset te krijgen. Ook zijn meerdere sets van filters tegelijkertijd toe te passen om geautomatiseerde benchmarkgrafieken te creëren. Zie onderstaande weergave van een voorbeeld benchmark.

Downloaden van rapportages

Op vrijwel ieder niveau is het mogelijk om een export van de data te maken. Zowel het volledige rapport (dashboard) is als PDF, serie losse afbeeldingen, originele dataset (Excel) en gefilterde dataset (Excel) te downloaden als ook de individuele grafieken en teksten.

Beheer en autorisatie van gebruikers

Per gebruiker kunnen specifieke rechten gegeven worden over de verschillende functionaliteiten, denk daarbij aan rechten voor:

  • het aanmaken van filters
  • het downloaden van rapportages en/of data
  • het uploaden en/of downloaden van bestanden
  • toegang geven tot specifieke projecten, rapportages

Deze functionaliteiten kunnen afzonderlijk per onderzoek en per gebruiker worden ingesteld.

Training en support

Onze ervaring is dat onze klanten zonder uitgebreide instructie gebruik kunnen maken van het dashboard. Tegelijk bieden wij trainingen aan voor gebruikers van ons dashboard om hen alle mogelijkheden en functionaliteiten te laten zien.

Daarnaast is er voor onze klanten een helpdesk beschikbaar. Deze wordt bemand door medewerkers met uitgebreide kennis van de (technische) functionaliteiten van het dashboard.

Wat kunnen wij voor u betekenen?

Wilt u meer weten over ons klantenportaal, onze aanpak of wilt u direct een offerte aanvragen? Neem gerust contact op met onze collega Martin Bloem en laat u overtuigen van onze meerwaarde.

U kunt ons ook bereiken via ons contactformulier of u kunt ons bellen op 050 82 00 461.