Vérian

Waarderingen Zorgkaart Nederland

Voor Vérian voeren wij diverse cliëntervaringsonderzoeken uit en zijn wij verantwoordelijk voor de uitvoering van het medewerkersonderzoek. Vérian heeft ons gevraagd om periodiek waarderingen (reviews) te verzamelen van cliënten die geplaatst kunnen worden op www.zorgkaartnederland.nl.

De waarderingen verzamelen wij aan de hand van telefonisch onderzoek. Met Vérian hebben wij afgesproken om gedurende het jaar ongeveer 250 cliënten te benaderen met wie wij de vragenlijst van Zorgkaart Nederland gaan afnemen. Cliënten ontvangen voor aanvang een brief met uitleg over het onderzoek. In deze brief wordt benoemd waarom het onderzoek wordt uitgevoerd, wat er met de resultaten wordt gedaan, wie het onderzoek uitvoert en wanneer mensen gebeld kunnen worden.

Vanuit ZorgfocuZ beschikken wij over een professioneel belteam van waaruit wij jaarlijks voor vele zorgorganisaties cliëntervaringsonderzoeken uitvoeren. Het belteam wordt bemand door speciaal getrainde en gecertificeerde interviewers. Zij hebben allemaal een basiscursus interviewtechnieken afgerond en ze zijn verder ook ervaren in het doen van onderzoek onder cliënten in de zorg.

Voorbeeldcases

Hieronder vindt u nog meer voorbeeldprojecten.

Zijn onze onderzoeksoplossingen iets voor u?

Sluiten