De Posten

Reviews ZorgkaartNederland

De Posten is een zorgaanbieder met diensten op het gebied van thuiszorg, verzorging, verpleging, geriatrische revalidatie, welzijn en wonen. De Posten heeft ons gevraagd om ons belteam in te zetten om meer cliëntwaarderingen boven tafel te krijgen en daarmee reviews op zorgkaartNederland te verzamelen.

Reviews verzamelen op ZorgkaartNederland

Voor het verzamelen van cliëntervaringen op ZorgkaartNederland hebben wij een werkproces ontwikkeld om het onderzoek in goede banen te leiden. Denk hierbij aan het toepassen van maatregelen om zo klantvriendelijk mogelijk onderzoek te doen en het verkrijgen van een zo hoog mogelijke respons.

Een goed voorbeeld hiervan zijn de vooraankondigingsbrieven. In de vooraankondiging wordt onder andere beschreven waarom en hoe het onderzoek wordt uitgevoerd. Een vooraankondigingsbrief is klantvriendelijk en het werkt ook respons verhogend.

De interviews worden afgenomen door getrainde en ervaren interviewers van ZorgfocuZ. Onze interviewers zijn bijvoorbeeld getraind door middel van rollenspellen. Daarnaast is ons belteam speciaal getraind door de Patiëntenfederatie Nederland.

Meer weten?

Wilt u meer weten over het verzamelen van cliëntervaringen op ZorgkaartNederland, onze aanpak of wilt u direct een offerte aanvragen? Neem gerust contact op met onze collega’s Martin Bloem of Maartje Koops en laat u overtuigen van onze meerwaarde.

U kunt ons ook bereiken via ons contactformulier of u kunt ons bellen op 050 82 00 461.

Voorbeeldcases

Hieronder vindt u nog meer voorbeeldprojecten.

Zijn onze onderzoeksoplossingen iets voor u?

Sluiten