Martini Ziekenhuis

Marktonderzoek en marketingadvies

Werkvelden
Diensten
Oplossingen

Als topklinisch opleidingsziekenhuis onderscheidt het Martini Ziekenhuis zich met een breed aanbod excellente medisch-specialistische zorg en een aantal expertisegebieden. Ruim 3000 medewerkers, 211 medisch specialisten en 300 vrijwilligers werken er aan om de juiste kwaliteit van zorg te bieden aan de bezoekers van het ziekenhuis.

Marktonderzoek Martini Ziekenhuis

Binnen het ziekenhuis draagt de stafafdeling Marketing & Communicatie bij aan het scherp positioneren van het Martini Ziekenhuis bij zowel interne en externe stakeholdersgroepen. Martini vroeg Karel Jan Alsem en ZorgfocuZ om aan de hand van een marktonderzoek mee te denken over de optimalisatie van de marketing (-afdeling) van de organisatie. Voor dit project hebben wij diverse kwalitatieve interviews uitgevoerd.

Wat kunnen wij voor u betekenen?

Wilt u meer weten over onze marktonderzoeken, onze aanpak of wilt u direct een offerte aanvragen? Neem gerust contact op met onze collega Robbert Klein Koerkamp en laat u overtuigen van onze meerwaarde.

U kunt ons ook bereiken via ons contactformulier of u kunt ons bellen op 050 82 00 461.

Voorbeeldcases

Hieronder vindt u nog meer voorbeeldprojecten.

Zijn onze onderzoeksoplossingen iets voor u?

Sluiten