Interzorg in een ouderenzorgorganisaties met diverse vestigingen in de provincie Drenthe. Het hoofdkantoor is gevestigd in Assen, van waaruit ook de marketingafdeling haar werk doet. Voor ouderenzorg organisatie Interzorg voeren we imago onderzoek uit om ontwikkelingen in het imago en de bekendheid van het merk (en haar aanbod) te monitoren.
Imago onderzoek ouderenzorg
ZorgfocuZ voerde voor Interzorg een marktonderzoek, naamsbekendheidonderzoek en een imago onderzoek uit. Binnen de gemeenten waarin de zorgorganisatie actief is, werd nagegaan in hoeverre men bekend is met Interzorg en welk imago de organisatie heeft. Zo’n 400 mensen vulden een vragenlijst in, hetgeen een goed beeld gaf over hoe de organisatie in de markt staat en waar er nog kansen ter verbetering liggen. Ook werd in het onderzoek nagegaan welke communicatiekanalen de doelgroep gebruikt en voor welke communicatieboodschappen zij ontvankelijk zijn.
Het imago-onderzoek voor Interzorg werd in 2017 nadrukkelijk ingestoken als een 0-meting, zodat er later vervolgmetingen konden plaatsvinden om ontwikkelingen in imago-aspecten gemonitord kunnen worden. Op die manier konden we kijken welke effecten de marketinginspanningen hebben gehad op het imago van de zorgorganisatie uit Assen.
Wat kunnen wij voor u betekenen?
Wilt u meer weten over imago-onderzoek, onze aanpak of wilt u direct een offerte aanvragen? Neem gerust contact op met onze collega Robbert Klein Koerkamp en laat u overtuigen van onze meerwaarde.
U kunt ons ook bereiken via ons contactformulier of u kunt ons bellen op 050 82 00 461.