Polder Résidence

Cliëntervaringen verzamelen op ZorgkaartNederland via belteam

Wij zijn door de Polder Résidence gevraagd om cliëntervaringen te verzamelen voor ZorgkaartNederland. De ervaringen (of waarderingen) verzamelen wij aan de hand van telefonische interviews.

Verzamelen van waarderingen voor ZorgkaartNederland

Voor de Polder Résidence verzamelen wij de waarderingen aan de hand van telefonische interviews. Wij bellen in dit geval niet met de cliënten zelf, maar met de familie van de cliënten. Wij voeren dit zo klantvriendelijk mogelijk uit. De mensen die gebeld worden, ontvangen bijvoorbeeld eerst een vooraankondiging en wij bellen de mensen terug als het toch niet goed uitkomt om de vragenlijst af te nemen.

Meer weten?

Wilt u meer weten over het verzamelen van cliëntervaringen op ZorgkaartNederland, onze aanpak of wilt u direct een offerte aanvragen? Neem gerust contact op met onze collega’s Martin Bloem of Maartje Koops en laat u overtuigen van onze meerwaarde.

U kunt ons ook bereiken via ons contactformulier of u kunt ons bellen op 050 82 00 461.

Voorbeeldcases

Hieronder vindt u nog meer voorbeeldprojecten.

Zijn onze onderzoeksoplossingen iets voor u?

Sluiten